Iets wat je
tegenwoordig steeds vaker ziet, zijn accentnagels. Mocht je nog nooit van een
accentnagel gehoord hebben, het is eigenlijk een nagel die afwijkt. In de
meeste gevallen wordt er voor de ringvinger gekozen, in sommige gevallen ook
weleens een middelvinger of duimnagel. Persoonlijk kies ik zelf eigenlijk
altijd voor de ringvingers, deze vind ik het mooiste opvallen als ze afwijken
van de rest! In dit artikel laat ik jullie een aantal ideeën zien voor het
maken van accentnagels!
Posts tonen met het label informatief. Alle posts tonen
Posts tonen met het label informatief. Alle posts tonen
woensdag 8 juni 2016
zaterdag 5 maart 2016
[Informatief] Gellak vs Nagellak
Vandaag kunnen jullie een
informatief artikel van mij lezen op Memblee. Namelijk het verschil tussen
gellak en nagellak. De reden voor dit artikel is eigenlijk vrij simpel! Ik merk
namelijk in de salon onwijs vaak dat mensen niet goed het verschil tussen
gellak en nagellak weten. Zij komen dan vol trots met een Essence lakje (waarop
‘the gel nailpolish’ staat) aan en het verhaal : ‘Kijk ik heb ook gellak!’. Om
geen verwarringen meer te krijgen, vandaag dit artikel!
Ik begin alvast met bovenstaande
foto. Links zie je vier gellakken, van verschillende merken, van duur tot wat
goedkoper. Coco Nails, Max&More (jaja van de Action), Quida en Florence.
Aan de rechterkant zie je drie gewone nagellakken, waarop o.a. woorden als gel
nailpolish, gel-look en salon manicure staan, echter zijn dit allen gewone
nagellakken.
Labels:
Essence,
Gellak,
informatief,
nagellak,
Natural Nails,
Quida,
Salon
Abonneren op:
Posts (Atom)